بازاریابی و فروش

کشورها و شرکت‌هایی که پویایی را هدف خود قرار داده‌اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می‌یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند. استفاده از بازاریابی که واژه نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing است. برای همه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند. ضرورت دارد. آنها باید تلاش نمایند. تا سیاست‌های درست بازاریابی سهم بازار مناسبی را بدست آورند.
با عرضه محصولی خوب با قیمتی مناسب به کارگیری روش‌های مطلوب توزیع استفاده از تبلیغات آگاه‌کننده و جهت‌دهنده شناسایی رقبا، فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی، سهم بازار خود را افزایش دهند و با خلاقیت، ابتکار، انعطاف‌پذیری و تطبیق منابع نیازها و خواسته‌های مشتریان داخلی و خارجی علاوه بر افزایش سهم بازار و مشتریان خود را حفظ نمایند.
بازاریابی جهت هر حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد. بازاری که دیگر نه مرز می‌شناسد و نه مشتری خاص در نظر دارد. جهانی شدن بازار پدیده‌ای است که به تدریج چهره خود را نمایان می‌سازد.

هدف از برگزاری دوره:

  • آشنایی با مباحث کلی بازاریابی و فروش
  • تحلیل و بررسی اصولی برنامه فروش و رقبای موجود
  • آموزش نیازسنجی محصول و خدمات در بازار

سرفصل‌های دوره:

  • تدوین اصولی یک برنامه‌ بازاریابی‌ موفق
  • تدوین اصولی یک برنامه‌ فروش موفق
  • تحلیل صحیح و اصولی رقبا
  • نیازسنجی دقیق و صحیح از بازار
  • تحلیل صنعت و شناسایی دقیق بازار
  • خلق یک برند موفق
  • انواع تبلیغات و جایگاه و نقش آن
  • مدیریت صحیح و موفق ارتباط با مشتریان
  • روانشناسی فروش حرفه‌ای در بازار ایران

مخاطبان دوره:

  • صاحبان کسب‌وکارهای جدید
  • علاقمندان و فعالان حوزه بازرگانی
  • صاحبان کسب‌وکار

و… .

کی و کجا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *