کارآفرینی سازمانی

  • ارزش حقیقی کارآفرینی سازمانی در ایجاد مزیت رقابتی پایدار برای سازمان نهفته است.
  • کارآفرینی سازمانی در سطح عالی موجب یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و تلاش‌های ارزش‌آفرین در سازمان می‌شود.
  • شناخت و بهره‌برداری از فرصت‌های درونی و بیرونی سازمان جز با کارآفرینی سازمانی میسر نخواهند شد.
  • سازمان کارآفرین با تجمیع شایستگی‌های سطوح فردی و گروهی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سازمان را در جهت توسعه و نوآوری متبلور می‌سازد.
  • کارآفرینی سازمانی در قالب یک استراتژی موجب جوان‌سازی، تحول سازمانی و توسعه مدل‌های کسب‌وکاری جدید برای سازمان می‌گردد.

 نویسنده کتاب کارآفرینی سازمانی پرفسور دونالد کوراتکو استاد دانشگاه ایندیانا در رشته کارآفرینی است. وی از برجسته‌ترین صاحبنظران و محققان در حوزه کارآفرینی و به‌ویژه کارآفرینی سازمانی شناخته می‌شود که بیش از ۱۵۰ مقاله و کتاب در زمینه‌های کارآفرینی، سرمایه‌گذاری خطرپذیر، مدیریت کسب وکار و استراتژی‌های کارآفرینانه تالیف کرده است.

ناشر: سازمان مدیریت صنعتی

نویسنده: دونالد کوراتکو

مترجم: عباس نوری‌زاده، بهاره صبور

تعداد صفحات: ۹۰

چاپ: اول -۹۰

مرجع: فروشگاه کتاب کارآفرینی

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *