مشتری‌مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری

این تمام چیزی است که نسل دوم بازاریابی به آن باور دارد؛ قانون طلایی که می‌گوید: «مشتری پادشاه است» یا «همیشه حق با مشتری است».
بازاریابی امروز، بازاریابی رابطه‌ای یا تعاملی است؛ رابطه بین سازمان و مدیران از یک سو و مشتریان از سوی دیگر.
یک تفکر مشتری‌مداری مشتری را شریک کسب‌وکار می‌داند. بنا بر این تفکر مشتری‌مداری یعنی «اعتماد به مشتری، رعایت حقوق مشتری، احترام عمیق به مشتری و ارتباط دائم با مشتری از طریق ارزش گذاشتن برای آنان و لمس روح و احساساتشان».
مشتری‌مداری شعار نیست. اگر مراقب مشتریان خود نباشید، دیگران از مشتری شما مراقبت خواهند کرد.
در کتاب «مشتری‌مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری» به گونه‌ای بسیار روان و ساده مفاهیم:
– مشتری‌مداری
– مشتری‌شناسی و عوامل مهم در شناسایی مشتریان
– تیپ‌شناسی شخصیتی مشتری
– انواع مشتری
– مشتری‌یابی
و…
مطرح و بررسی شده است.

ناشر: سیته

نویسنده: دکتر محمد بلوریان تهرانی

تعداد صفحات: ۲۳۲

چاپ: اول

مرجع: فروشگاه کتاب کارآفرینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *