برندسازی عصب پایه (انتخاب برند مبتنی بر اعصاب)

تحقیق در مورد مغز انسان معمولا تحت عنوان علم شناختی یا علم عصب پایه صورت می‌گیرد و بینشی نوین در مورد چگونگی کارکرد مغز برای ما فراهم می‌آورد. نباید فراموش کرد، مصرف‌کنندگان در مورد این که چه چیزی را «در حافظه خود جای دهند»، تصمیم هشیارانه‌ای اتخاذ نمی‌کنند، بلکه ذهن ناهشیار آنها تصمیم‌گیری می‌کند. «نام‌گذای عصب پایه» اقدام جدیدی نیست! که جایگزین اقدامات اخیر بازاریابی و بازاریابی سنتی شود. بلکه صرفا شیوه جدیدی از نگرش به برخی از چالش‌های بسیار دلهره‌آوری است که امروزه سازمان‌ها با آن مواجه می‌شوند. سلول‌های عصبی نقش مهمی در این فعالیت بازی می‌کنند و به ما امکان می‌دهند بدون این که به جای دیگران باشیم، چیزی را احساس کنیم که دیگران حس می‌کنند.

ناشر: انتشارات کتاب مهربان نشر

نویسنده: پیتر استیدل

تعداد صفحات: ۲۵۲

چاپ: اول-۹۴

مرجع: فروشگاه کتاب کارآفرینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *