بازاریابی حرفه‌ای بیمه: اصول و کاربردها (با رویکرد صنعت بیمه ایران)

رویکرد بازاریابی مناسب صنعت بیمه که مورد بحث این کتاب می‌باشد، بازاریابی رابطه‌ای است. در این کتاب تلاش داریم بسته‌ سفارشی از بازاریابی رابطه‌ای به شرکت‌ها، شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ارائه دهیم و به آن‌ها آموزش دهیم که چگونه از این رویکرد در دنیای کاری خود استفاده کنند. بازاریابی رابطه‌ای دربرگیرنده‌ی دو بعد اصلی است: ساخت روابطی بلندمدت، دوطرفه و مستحکم، و ایجاد و مبادله‌ ارزش. دو مفهومی که جای خالی آن در صنعت بیمه بسیار احساس می‌شود. صنعت بیمه با ویژگی‌های خاصی چون ارائه‎ خدماتی ناملموس و پیچیده، ناآشنایی اقشار مختلف جامعه از انواع خدمات بیمه، عدم پذیرش و استقبال از این خدمات، نیاز به ارائه‌ مشاوره، نیاز به تعاملاتی گسترده و … ملزم به بهره‌گیری از روش‌هایی است که فروش خدمات بیمه را در روابطی گسترده ممکن سازد و جلب اعتماد، ایجاد همدلی و تعهد، وفای به عهد، کسب تجربیات خوب و رضایت طرفین را فراهم آورد.

ناشر: انتشارات کتاب مهربان نشر

نویسنده: هاشم آقازاده، الهه بخشی‌زاده، مریم خلیل

تعداد صفحات: ۷۰۲

چاپ: اول-۹۳

مرجع: فروشگاه کتاب کارآفرینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *